CASE STUDIES

Rituals - Express your Soul

Het lifestylemerk Rituals wilde de eigenzinnige doelgroep Millenials beter bereiken en betrekken bij het merk. Hiervoor werd een ‘limited edition’ productlijn ontwikkeld in samenwer-king met Berlijnse streetartist Claudia Wahle, ook bekend als MadC.

Read More
Malibu - Best Summer Ever

Opdracht
De grootste uitdaging is het opbouwen/onderhouden van het merk Malibu in de categorie mixables. De belangrijkste doelstellingen hiervoor: verhogen van merkoverweging en merkvoorkeur onder de doelgroep Young Occasionals en Party People in de leeftijd 18-25 jaar. In 2015 is gekozen om te concentreren op de periode die het best past bij Malibu: de zomer!

 

Read More
Histor - Eén kastje, 101 karakters
OPDRACHT
Promotie van Histor Perfect Finish lak in een vierkante pot.
Read More
Hertog Jan - Ongekend
Concept
Het concept is bedacht door The Valley. Het doel was om niet te beweren maar te bewijzen. Met bijzondere ervaringen. Hertog Jan Ongekend: Eerst proeven, dan ontdekken. Niets aan de verpakking geeft weg wat erin zit. Zelfs de naam is een code. Pas nadat je hebt geproefd hebt, onthult de brouwer in zijn notitie en een speciale video wat voor bier je gedronken hebt. Verhaal, verpakking en product vormen zo samen de campagne.
Read More
ABSOLUT - Een ode aan tolerantie en gelijkheid in de nacht

Tijdens ADE creëerden we een ABSOLUT Boulevard middels de inzet van digitale OOH-schermen. Hiermee was de campagneboodschap ook zichtbaar in de omgeving van de verschillende ADE venues en in negen van de drukstbezochte metrostations.
 

Read More
Sigma - S2U allure

PPG is het moederbedrijf achter bekende verfmerken als Sigma en Histor. Niet zomaar een verf, maar een extreem duurzame hoogglans lakverf voor buiten met 10 jaar ‘schildervrij’ garantie.

Read More
Sportlife - Unexpected Freshness
Concept
Vanuit deze wetenschap, koos INDIE voor een interessegebied waar jongeren warm voor lopen en die aansluit bij “Unexpected Freshness”: wintersportreizen. Niet standaard wintersportreizen, maar écht coole reizen. Elk pakje Sportlife bracht de doelgroep dichterbij een onvergetelijke reis. Aan de binnenzijde van de actieverpakking stonden kilometers vermeld, variërend van 50 tot 10.000 km. Door zoveel mogelijk “kilometers” te sparen en die te verzilveren op sportlife.com, maakte men kans op één van de 27 ijskoude avonturen. Van heliskiën in Italië tot freeriden in Japan.
Read More