CASE STUDIES

Reaal - De Regelaar
• Videopost op Facebook: 259.319 mensen bereikt in 24 uur
• Gemiddelde uitkijktijd op Facebook: 18 seconden
• 1277 reacties op de vraag ‘Ben jij de regelaar?’
• 8,32% kijkt video volledig uit (Facebook Metro)
• Na 3 seconden is 83% van de doelgroep nog aan het kijken (Facebook Metro)
• Na 13 seconden is 50% van de doelgroep nog aan het kijken (Facebook Metro)
Read More
Rituals - Express your Soul

Het lifestylemerk Rituals wilde de eigenzinnige doelgroep Millenials beter bereiken en betrekken bij het merk. Hiervoor werd een ‘limited edition’ productlijn ontwikkeld in samenwer-king met Berlijnse streetartist Claudia Wahle, ook bekend als MadC.

Read More
ASN - Zo maakt geld gelukkig
ASN Bank is al sinds 1960 actief als duurzame bank en heeft een relatief klein aandeel binnen de bankensector. De bank heeft een mooi klantenbestand opgebouwd door in communicatie in te spelen op idealen middels een wat activistische toon. Dit roept sympathie op bij een smalle en relatief oudere doelgroep, en geeft de bank een NGO-achtige uitstraling. De bank formuleert eind 2016 een heldere ambitie: van een kleinere bank naar een grote speler in de markt. Oftewel, een herintroductie bij een breder publiek. Deze verbreding vooral moet komen uit de wat jongere generaties.
Read More
Hertog Jan - Ongekend
Concept
Het concept is bedacht door The Valley. Het doel was om niet te beweren maar te bewijzen. Met bijzondere ervaringen. Hertog Jan Ongekend: Eerst proeven, dan ontdekken. Niets aan de verpakking geeft weg wat erin zit. Zelfs de naam is een code. Pas nadat je hebt geproefd hebt, onthult de brouwer in zijn notitie en een speciale video wat voor bier je gedronken hebt. Verhaal, verpakking en product vormen zo samen de campagne.
Read More
ABSOLUT - Een ode aan tolerantie en gelijkheid in de nacht

Tijdens ADE creëerden we een ABSOLUT Boulevard middels de inzet van digitale OOH-schermen. Hiermee was de campagneboodschap ook zichtbaar in de omgeving van de verschillende ADE venues en in negen van de drukstbezochte metrostations.
 

Read More
Sigma - S2U allure

PPG is het moederbedrijf achter bekende verfmerken als Sigma en Histor. Niet zomaar een verf, maar een extreem duurzame hoogglans lakverf voor buiten met 10 jaar ‘schildervrij’ garantie.

Read More